FAQ My Vanden Borre Kitchen NL
MIJN VERBINDING
Ik ben al klant. Wat is mijn login?
Uw login is uw e-mailadres.
Hoe maak ik een account aan?
Vul uw e-mailadres in. U ontvangt daarna een email die u uitnodigt om uw account te bevestigen door een wachtwoord in te voeren.
Ik kan geen verbinding maken
Neem contact op met onze Klantendienst , die u hierbij zal helpen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Klik op “Wachtwoord vergeten” om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Ik ben mijn login vergeten
Uw login is uw emailadres. Als u dit bent vergeten neem dan contact op met onze Klantendienst die u hierbij zal helpen.
MIJN NAVIGATIE
Hoe wijzig ik de winkel waarmee ik ben verbonden?
U kan dit niet doen vanuit je Persoonlijke ruimte. Neem contact op met onze Klantendienst om deze wijziging uit te voeren.
Hoe kan ik een afspraak maken om mijn project met mijn adviseur te bespreken?
Er zijn twee mogelijkheden:
- Vanuit uw persoonlijke ruimte: klik op het tabblad “Mijn afspraken” en de beschikbare tijdstippen worden weergegeven
- Maak een afspraak via onze Klantendienst
Hoe kan ik mijn afspraak annuleren of wijzigen?
Door rechtstreeks uw winkel te contacteren of via het contactformulier. U kan dit ook via onze Klantendienst
Hoe kan ik mijn project opvolgen?
Op het tabblad “Mijn projecten” ziet u het project met de belangrijkste data.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanvullen of wijzigen?
Op het tabblad “Mijn account” kan u wijzigingen aanbrengen.
Hoe kan ik mijn recht op vergetelheid uitoefenen?
Op het contactformulier selecteert u “Vraag in verband met persoonsgegevens”. Daar kan u uw verzoek formuleren.
Hoe kan ik mijn project aanmaken?
U kan uw project opstarten in uw “My Vanden Borre Kitchen”, het wordt dan verder uitgewerkt tijdens een overleg met uw keukenadviseur.
Is mijn project zichtbaar voor mijn persoonlijke adviseur?
Ja, alle informatie over uw project wordt automatisch doorgegeven aan uw keukenadviseur.
Kan ik verschillende projecten hebben?
Ja, in uw “My Vanden Borre Kitchen” kan u verschillende projecten aanmaken.
Ik kan online geen afspraak maken, hoe ga ik te werk?
- U kan u gratis laten opbellen door uw telefoonnummer achter te laten via “Vraag dat we je opbellen!” in uw “My Vanden Borre Kitchen”.
- U kan rechtstreeks contact opnemen met onze Klantendienst.
Hoe kan ik een winkel toevoegen?
U kan dit niet doen vanuit uw Persoonlijke ruimte. Neem contact op met onze Klantendienst om dit verzoek uit te voeren.