Nous répondons à toutes vos questions concernant votre projet de cuisine

Avec la réouverture de nos magasins !

UW AFSPRAAK IN DE WINKEL

 

Zijn de winkels nog open ?

In overeenstemming met de richtlijnen van de overheid zijn al onze winkels momenteel gesloten. Mocht u echter vragen hebben, nodigen wij u uit om uw winkel te contacteren per mail of telefoon via de gebruikelijke contactgegevens. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

Is het mogelijk om de winkels te contacteren ?

Alle onze winkels blijven beschikbaar. U kunt onze winkels contacteren per mail of telefoon via de gebruikelijke contactgegevens. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

Is het mogelijk om een afspraak te maken ?

In het verlengde van de door de regering aangekondigde maatregelen zijn afspraken enkel mogelijk per mail of telefoon.

 

Blijft mijn afspraak behouden ?

Uw afspraak in de winkel kan helaas niet worden nagekomen maar het blijft wel mogelijk per telefoon of mail. Aarzel niet om de winkel te contacteren tijdens de gewone openingsuren. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

Wat moet ik doen om mijn afspraak te verplaatsen ?

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met uw winkel, die u kan aanbieden om uw afspraak per telefoon of videoconferentie te maken. Indien nodig kunt u een andere datum afspreken.

UW PROJECT

 

Ik heb een keukenproject, is het mogelijk om dit ondanks de lockdown te ontwerpen?

In overeenstemming met de richtlijnen van de overheid zijn al onze winkels momenteel gesloten. We nodigen u uit om uw winkel te contacteren per mail of telefoon via de gebruikelijke contactgegevens. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

Wat zijn de contactvoorwaarden?

Alle onze winkels blijven beschikbaar. U kunt onze winkels contacteren per mail of telefoon via de gebruikelijke contactgegevens. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

Is het mogelijk om online te bestellen ?

Het is niet mogelijk om online te bestellen. Desalniettemin blijven onze winkels bereikbaar per mail of telefoon. Een kitchen expert zal u begeleiden doorheen het hele keukenproject. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

Wat kan ik doen om mijn project te starten, terwijl ik op een afspraak wacht ?

U kunt gerust inspiratie opdoen via onze online catalogus. Onze winkels blijven bereikbaar per mail of telefoon via de gebruikelijke contactgegevens.  U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

UW BESTELLING

 

Ik heb een keuken besteld. Welke zijn de volgende stappen volgend op deze lockdown ?

Uw bestelling werd goed in acht genomen. Het is mogelijk dat er vertraging zal zijn op de voorziene leveringsdatum. U houden u hiervan op de hoogte.

 

Werd mijn bestelling naar de fabriek doorgestuud ?

Indien uw bestelling werd opgenomen voor de lockdown, werd deze naar de fabriek doorgestuurd. De productie gaat door in de fabriek tijdens de lockdown.  Onze teams doen hun best om deze diensten zo snel mogelijk uit te voeren en we zullen u op de hoogte houden van uw project.

Om hierover meer te weten te komen, nodigen wij u uit om uw winkel te contacteren per mail of telefoon. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

Ik wil terug betaald worden zonder kosten na beëindiging van de activiteit.

Ondanks onze belofte om u onze allerbeste diensten te leveren hebben de overheidsmaatregelen ons ertoe gedwongen om al onze geplande leveringen op te schorten.

Al onze ploegen doen het maximum om u volledig tevreden te stellen zodra onze winkels terug openen. Het is ondertussen evenwel niet mogelijk om uw bestelling te annuleren, de vertraging is een geval van “overmacht”.

UW LEVERING

 

Ik heb een afspraak gepland binnen de twee weken. Is mijn afspraak verzet of opgeschort ?

Ondanks onze verbintenis om u de best mogelijke service te bieden hebben de overheidsmaatregelen ons ertoe verplicht onze leveringsschema’s te herzien.

U zal binnenkort gecontacteerd worden om de levering van uw keuken verder te bespreken.

Om hierover meer te weten te komen, nodigen wij u uit om uw winkel te contacteren per mail of telefoon.

U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

Worden de leveringstermijnen gehandhaafd ?

De overheidsmaatregelen verplichten ons om onze leveringsschema’s te herzien.

U kunt uw winkel contacteren die u meer verduidelijking zal geven over uw bestelling. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

Wat zijn de sanitaire maatregelen voor de levering?

Tijdens onze leveringen dienen enkele regels gerespecteerd te worden : masker, handschoenen en ontsmettingsmiddel voor ons personeel, afstand van 1 meter tussen uzelf en ons personeel, ondertekening van het leveringsdocument zonder contact – wij raden u bovendien aan om uw eigen pen te gebruiken.

DE PLAATSING VAN UW KEUKEN

 

Gaat mijn plaatsing door ?

Ondanks al onze intenties u de best mogelijke service te bieden hebben de overheidsmaatregelen ons verplicht de plaatsingsplanning te herzien. Alle voorziene plaatsingen van voor de lock-down worden door onze ploegen snel als toegelaten uitgevoerd.

U kunt uw winkel contacteren die u meer verduidelijking zal geven wat betreft uw plaatsing. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

Mijn keuken werd geleverd maar nog niet geplaatst.

De overheidsmaatregelen verplichten onze om de planning van de plaatsingen te herzien. Alle reeds voorziene plaatsingen zullen door onze ploegen in acht genomen worden om binnen de kortst mogelijke tijd uitgevoerd te worden.

U kunt uw winkel contacteren die u meer verduidelijking zal geven wat betreft de datum van uw plaatsing. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

De plaatsing is niet volledig afgewerkt.

De overheidsmaatregelen verplichten onze om de planning van de plaatsingen te herzien. Alle reeds voorziene plaatsingen zullen door onze ploegen in acht genomen worden om binnen de kortst mogelijke tijd uitgevoerd te worden.

U kunt uw winkel contacteren om een nieuwe datum vast te leggen om de plaatsing van uw keuken te finaliseren. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

Wat zijn de sanitaire maatregelen voor de levering van mijn keuken?

Tijdens de plaatsing van uw keuken zullen onze plaasters voorzien zijn van een masker en zullen zij zich de handen ontsmetten met ontsmettingsgel tussen elke interventie. De afstand van één meter tussen onze plaatsers en uzelf is nodig voor de veiligheid van ons allen, best is nog dat u tijdens de plaatsing in een andere kamer verblijft. Eénmaal de plaatsing is uitgevoerd zullen onze mensen al het verpakkingsmateriaal verwijderen, eventueel vuil opruimen en de contactplaatsen ontsmetten.

DIENST NA VERKOOP

 

Hoe een dienst na verkoop (DNV) indienen ?

Voor al uw vragen betreffende uw elektrotoestellen, kunt u contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 02/334.00.00 (open van maandag tot zaterdag van 8u tot 18u).

Voor alle andere vragen, kunt u uw winkel contacteren via de gebruikelijke contactgegevens. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

Ik heb een dienst na verkoop (DNV) lopende.

Wij nodigen u uit om uw winkel te contacteren via de gebruikelijke contactgegevens voor de opvolging van uw aanvraag.

U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

 

Hoe snel wordt er geantwoord op en aanvraag voor dienst na verkoop (DNV) ?

De snelheid voor het behandelen van een aanvraag voor een DNV hangt vandaag van de context af. De DNV aanvragen zullen behandeld worden zodra de activiteiten hervat worden.

 

Ik heb een factuur nodig.

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met uw winkel om deze op te vragen. U vindt de lijst met de winkelgegevens op https://www.vandenborrekitchen.be/belgische-keukenwinkels/

Indien uw winkel gesloten is (onafhankelijk van de context), nodigen wij u uit om uw aanvraag via volgende link door te sturen : https://www.vandenborrekitchen.be/dienst-keukenadvies/